КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ
ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРИ У 7 КЛАСІ
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5 – 9 класи.
Базовий підручник: Г.П. Бевз, В.Г. Бевз «Алгебра 7 клас», Київ 2015
Дидактичні матеріали: А.Г. Мерзляк, В. Полонський, Ю.М. Рабінович, М.С. Якір « «Алгебра. Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання 7 класу». Харків, «Гімназія», 2015р.
2 год на тиждень у І семестрі; всього –32 год, у ІІ семестрі –2 год; всього 38 год
всього 70 год
№ |
Назва розділу, теми уроків, види письмових робіт |
Кількість годин |
Дата уроку |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Тема 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ |
43 |
|
|
|
1.1 Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени |
15 |
|
|
1 |
Повторення та систематизація матеріалу 5 – 6 класів |
1 |
|
|
2 |
Перетворення виразів |
1 |
|
|
3 |
Вирази зі змінними. |
1 |
|
|
4 |
Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу |
1 |
|
|
5 |
Тотожні вирази. Тотожність. |
1 |
|
|
6 |
Тотожні перетворення виразу. Доведення тотожностей |
1 |
|
|
7 |
Виконання вправ на тотожні перетворення виразів Самостійна робота |
1 |
|
|
8 |
Степінь з натуральним показником |
1 |
|
|
9 |
Властивості степеня з натуральним показником |
1 |
|
|
10 |
Виконання вправ на застосування властивостей степенів. |
1 |
|
|
11 |
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
1 |
|
|
12 |
Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів |
1 |
|
|
13 |
Виконання вправ на тотожні перетворення одночленів. Самостійна робота |
1 |
|
|
14 |
Виконання вправ з теми «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени» |
1 |
|
|
15 |
Контрольна робота № 1 «Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени» |
1 |
|
|
|
1.2 Многочлени |
10 |
|
|
16 |
Аналіз контрольної роботи. Многочлен. Стандартний вигляд многочлена. Степінь многочлена |
1 |
|
|
17 |
Подібні члени многочлена та їх зведення |
1 |
|
|
18 |
Додавання і віднімання многочленів |
1 |
|
|
19 |
Виконання вправ на додавання і віднімання многочленів. Самостійна робота |
1 |
|
|
20 |
Множення многочлена на одночлен |
1 |
|
|
21 |
Множення многочленів |
1 |
|
|
22 |
Розв’язування вправ на множення многочленів |
1 |
|
|
23 |
Розв’язування вправ на спрощення виразів. Самостійна робота |
1 |
|
|
24 |
Узагальнення та систематизація знань та вмінь учнів з теми «Многочлени» Розв’язування вправ |
1 |
|
|
25 |
Контрольна робота № 2 «Многочлени» |
1 |
|
|
|
1.3 Розкладання многочленів на множники. Формули скороченого множення |
10 |
|
|
26 |
Аналіз контрольної роботи. Винесення спільного множника за дужки |
1 |
|
|
27 |
Розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки |
1 |
|
|
28 |
Спосіб групування |
1 |
|
|
29 |
Розкладання многочлена на множники способом групування. Самостійна робота |
1 |
|
|
30 |
Квадрат двочлена |
1 |
|
|
31 |
Виконання вправ на застосування формули квадрата двочлена |
1 |
|
|
32 |
Різниця квадратів |
1 |
|
|
33 |
Виконання вправ на застосування різниці квадратів |
1 |
|
|
34 |
Узагальнення та систематизація знань та вмінь учнів з теми «Розкладання многочленів на множники» Виконання вправ |
1 |
|
|
35 |
Контрольна робота № 3 «Розкладання многочлена на множники» |
1 |
|
|
|
2.4 Використання формул скороченого множення |
8 |
|
|
36 |
Використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники |
1 |
|
|
37 |
Розв’язування вправ на використання формул скороченого множення |
1 |
|
|
38 |
Розв’язування вправ на використання формул скороченого множення |
1 |
|
|
39 |
Різниця і сума кубів |
1 |
|
|
40 |
Виконання вправ на застосування формул різниці і суми кубів |
1 |
|
|
41 |
Виконання вправ на застосування різних способів розкладання многочленів на множники. Самостійна робота |
1 |
|
|
42 |
Узагальнення та систематизація знань та вмінь учнів з теми «Використання формул скороченого множення» Виконання вправ |
1 |
|
|
43 |
Контрольна робота № 4 «Використання формул скороченого множення» |
1 |
|
|
|
Тема 2. ФУНКЦІЇ |
9 |
|
|
44 |
Аналіз контрольної роботи Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. Функція. |
1 |
|
|
45 |
Способи задання функції |
1 |
|
|
46 |
Область визначення та область значень функції |
|
|
|
47 |
Графік функції |
1 |
|
|
48 |
Розв’язування вправ на читання графіків функцій та побудову графіків функцій |
1 |
|
|
49 |
Лінійна функція, її графік та властивості |
1 |
|
|
50 |
Виконання вправ на побудову графіків лінійних функцій |
1 |
|
|
51 |
Узагальнення та систематизація знань та вмінь учнів з теми «Функції» Розв’язування вправ |
1 |
|
|
52 |
Контрольна робота № 5 «Функції» |
1 |
|
|
|
Тема 3. Лінійні рівняння та їх системи |
13
|
|
|
53 |
Аналіз контрольної роботи Лінійне рівняння з однією змінною |
1 |
|
|
54 |
Розв’язування лінійних рівнянь |
1 |
|
|
55 |
Розв’язування лінійних рівнянь |
|
|
|
56 |
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік |
1 |
|
|
57 |
Система двох лінійних рівнянь із двома змінними. Графічний спосіб розв’язання систем |
1 |
|
|
58 |
Спосіб підстановки |
1 |
|
|
59 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь із двома змінними способом підстановки |
1 |
|
|
60 |
Спосіб додавання |
1 |
|
|
61 |
Виконання вправ на розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
1 |
|
|
62 |
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь |
1 |
|
|
63 |
Розв’язування задач за допомогою системи лінійних рівнянь з двома змінними |
1 |
|
|
64 |
Розв’язування задач за допомогою системи лінійних рівнянь з двома змінними |
1 |
|
|
65 |
Контрольна робота № 6 «Лінійні рівняння та їх системи» |
1 |
|
|
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
|
|
|
66 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ на повторення навчального матеріалу |
1 |
|
|
67 |
Розв’язування вправ на повторення навчального матеріалу |
1 |
|
|
68 |
Контрольна робота |
1 |
|
|
69 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|