Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 05.07.2025, 7:55:05

Мій сайт

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

Охорона праці

ІНСТРУКЦІЯ

з охорони праці під час проведення занять у кабінеті математики

1. Загальні вимоги безпеки

1.1. До занять у кабінеті математики допускаються особи, які пройшли медичний огляд та інструктаж з охорони праці.

1.2. Безпечні фактори:

порушення постави учнів, скривлення хребта, розвинення короткозорості за умови неправильного підбору розмірів учнівських меблів:

порушення гостроти зору за умови недостатньої освітленості кабінету;

ураження електричним струмом через несправність електрообладнання кабінету.

І.З. У разі отримання учнем травми надати йому першу допомогу, повідомити про це адміністрацію і батьків, за необхідності відправити до лікувального закладу.

2. Вимоги безпеки перед початком занять

2.1. Увімкнути повністю освітлення в кабінеті, впевнитися, що всі світильники працюють. Освітленість кабінету не повинна бути меншою за 20 вт/кв. м, якщо лампи люмінесцентні; 48 вт/кв. м — якщо використовуються лампи розжарювання.

2.2. Впевнитись у справності електрообладнання кабінету: світильники повинні бути надійно прикріплені до стелі, мати світлорозсіювальну арматуру; комутаційні коробки повинні бути закриті кришками; корпуси і кришки вимикачів не повинні мати тріщин і оголених контактів.

2.3. Упевнитись у правильному розташуванні меблів у кабінеті: відстань між зовнішньою стіною кабінету і першим рядом столів повинна бути не менша за 0,6 м; відстань між задньою стінкою кабінету і столами повинна бути не менша за 0,4—0,5 м, між внутрішньою стінкою кабінету і столами — не менша за 0,5 м; відстань від класної дошки до перших столів — не менша за 2 м; від класної дошки — до останніх столів — не більше 8 м; віддалення місць від вікон не повинно перевищувати 6 м.

2.4. Перевірити санітарний стан кабінету і впевнитись, що всі вікна мають ціле скло.

2.5. Упевнитись, що температура повітря в кабінеті знаходиться в межах + 17-+20 °С.

3. Вимоги безпеки під час занять

3.1. Робоче місце учня повинно відповідати його зросту.

3.2. Учням зі зниженим слухом робочі місця відводяться за першим і другим столами. Учням зі зниженим зором відводяться місця біля вікон за першими столами. Учням з ревматичними захворюваннями, схильним до ангіни та гострих запалень верхніх дихальних шляхів, робочі місця відводяться далі від вікон. Не менше двох разів на рік учні, які сидять у крайніх рядах, міняються місцями з метою профілактики порушень постави та скривлення хребта.

3.3. Всі демонстраційні електроприлади, що використовуються в кабінеті, повинні бути працездатними та мати заземлення.

3.4. Віконне скло слід очищувати від бруду та пилу 4 рази на рік, світильники — 1 раз на три місяці. Залучати учнів до цієї роботи заборонено.

3.5. Під час відчинювання вікон рами фіксувати у відкритому положенні за допомогою гачків, обов'язково повинні бути обмежувачі.

3.6. З метою запобігання нещасних випадків забороняється ставати на підвіконня.

4. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

4.1. У разі поганого почуття дитина повинна повідомити про це вчителя.

4.2. Під час прориву системи опалення вивести учнів з кабінету, перекрити засувку в тепловому вузлі; викликати сантехніка.

4.3. У разі виникнення пожежі негайно евакуювати учнів з будівлі, сповістити пожежну охорону та приступити до гасіння пожежі за допомогою первинних засобів пожежогасіння.

4.4. Уразі травмування учнів надати першу допомогу, повідомити адміністрацію закладу і батьків учня, за необхідності відправити дитину до лікарні.

5. Вимоги безпеки після закінчення занять

5.1. Вимкнути демонстраційні електроприлади.

5.2. Провітрити кабінет, зробити вологе прибирання.

5.3. Зачинити вікна, фрамуги, вимкнути світло.

Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz