Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін у 5—11-х класах
1. Види письмових робіт
Основними видами класних і домашніх письмових робіт з природничо-математичних дисциплін є:
• розв'язування задач і вправ з математики, фізики, хімії, біології, географії;
• оформлення результатів виконання лабораторних, практичних робіт (відповідно до навчальних програм);
• складання таблиць, схем, написання рефератів тощо;
• записи результатів спостережень за природними явищами, що здійснюються у процесі вивчення природознавства, біології географії, фізики;
• самостійні та контрольні роботи.
2. Кількість тематичних контрольних робіт
2.1. Враховуючи можливості вчителя упродовж вивчення теми виявляти рівень засвоєння програмного матеріалу засобами навчальних письмових робіт і усних відповідей учнів, доцільно проводити таку кількість тематичних контрольних робіт з математики:
Математика 5 клас – 13
Математика 6 клас – 13
Алгебра 7 клас – 9
Геометрія 7 клас – 5
Алгебра 8 клас – 8
Геометрія 8 клас – 7
Алгебра 9 клас – 8
Геометрія 9 клас – 5
Алгебра 10 клас – 7
Геометрія 10 клас – 6
Алгебра 11 клас – 6
Геометрія 11 клас - 8
2.2.Тематичне оцінювання з фізики, хімії, біології, географії проводиться у різних формах по завершенню вивчення навчальної теми або її частин, згідно з переліком тем для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів. При цьому одна письмова тематична контрольна робота на семестр є обов'язковою.
2.3. Для запобігання перевантаження учнів, час проведення тематичних (контрольних) робіт визначається загальношкільним графіком, складеним заступником директора навчального закладу за погодженням з учителями. Упродовж одного дня учні можуть виконувати письмову тематичну (контрольну) роботу тільки з однієї дисципліни, а протягом тижня — не більше ніж з трьох. Під час планування тематичних робіт у кожному класі необхідно передбачити їх рівномірний розподіл протягом усього семестру, не допускаючи накопичення письмових (контрольних) робіт наприкінці семестру, навчального року.
3. Кількість і призначення учнівських зошитів
Для виконання усіх видів письмових робіт потрібно мати таку кількість зошитів:
• з математики:
5—6 класи — два зошити;
7-9 класи — два зошити з алгебри й один з геометрії;
10-11 класи — один зошит з алгебри та початків аналізу і один — для
інших видів письмових робіт;
• з природознавства, біології та географії — по одному зошиту для виконання лабораторних, практичних робіт та інших видів робіт;
• з фізики та хімії — по два зошити: один для класних і домашніх робіт, другий — для лабораторних і практичних робіт, практикуму (основний зберігається в кабінеті протягом року);
• для контрольного тематичного оцінювання з усіх дисциплін передбачаються окремі зошити чи аркуші, які зберігаються протягом навчального року в загальноосвітньому навчальному закладі.
4. Порядок перевірки письмових робіт
4.1. Зошити, в яких виконуються навчальні класні і домашні роботи, перевіряються:
• у 5—6-х класах з математики — один раз на тиждень;
• у 7—9-х класах з алгебри та геометрії — один раз на два тижні;
• у 10—11-х класах з математики — двічі на місяць.
4.1.Оцінка за ведення зошитів з математики виставляється в класних журналах наприкінці вивчення кожної теми.
4.2.Оцінка за ведення зошитів з фізики, хімії, біології та географії не виставляється.